ふみぃ~.何だか虚しい・・・
Date:--/--/--(--) --:--:--
スポンサー広告 | Edit |
っていうか,これに関しては私からも是非ともお願いしたいところですよ.
今でこそ “me.com” っていう何だかなぁなドメインになってしまったものの,もともとは “mac.com” のメールアドレスがもらえて,住所録や予定表,フォトギャラリーに20GBのクラウドスペースまでセットになったMobileMeなんですけど,フリーでいろんなサービスが提供されている今となっては年間9,800円はちょっとお高い感じですから.

そんなMobileMeの状況にしびれを切らしたユーザがJobs氏に直訴したところ返信があったそうです.

Q: I love my iPad and iPhone4 and am a huge fan of yours and all that Apple does. I desperately want to stay inside of Apple'e ecosystem as much as possible.
However, MobileMe is making it very difficult for me to do so. Unreliable/unpredictable syncing, creating duplicate entries (sometimes scores of them), etc. It's almost unusable.
And I know from forums (including Apple's own support boards) that I am not the only one experiencing these very real and frustrating problems.
Please tell me it will get better, and soon?

A: Yes, it will get a lot better in 2011.
Sent from my iPhone

「うん,2011年にはグッと良くなるよ」ってのがその返事ですね.
iPadにもiPhone 4にも古いモデルになってしまったMacBook Airにもとても満足してるんですけど,確かにMobileMeだけはいただけません.
iDiskは突然空っぽになってしまったこともあるし,メールやカレンダのWebサービスも改善されたとはいえ無料のサービスにまだ引けをとってる部分もなきにしもあらずです.

巨大なクラウドセンターも出来ることですし,来年にはホントにその対価に見合うだけのサービスになって欲しいものです.

Mac Rumors
Date:2010/12/09(Thu) 03:05:27
Apple | Edit | Comment:0 | Trackback:0
Comment
Posted Comment
Comment to This Entry
URL:
Comment:
Pass:
Secret: 管理者にだけ表示を許可する
 
Trackback
Trackback URL
http://doubleko.blog18.fc2.com/tb.php/5823-3b56806a
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
Trackback

Powered by FC2. Designed by Double KO.
